19 Ian 2018

Reclama Jacobs la metrou

Este ceva normal ca brandurile să se promoveze la metrou, loc unde poți „prinde” foarte mulți oameni în același loc. De câteva săptămâni la metrou la Victoriei este amplasată o reclamă foarte interesantă marca Jacobs. După cum puteți vedea, în timp ce te grăbești să schimbi magistrala sau să ieși de la metrou, nu ai cum să nu observi acest amplasament. Da, îl observi, însă asta nu înseamnă că și citești ce scrie pe el.

19591-545471612262795-2480049652035873819-n

Am vrut să scriu despre ei deoarece mi se pare că acesta este felul în care brandurile ar trebui să înceapă să se promoveze. Fiind atât de ocupați, nu numai că nu mai avem timp să citim afișe publicitare, dar aproape că nici nu mai avem timp să le privim. De aceea o reclamă de acest tip, care vine cu un aer fresh (la propriu), atrage puțin mai mult atenția.

Recunosc,  la început nu mi-am dat seama de care era faza cu această reclamă la metrou. V-am zis, fiind foarte grăbiți, de foarte multe ori nici nu mai avem timp să băgăm de seamă ce se întâmplă în jur. Până când un prieten mi-a zis cât de fain i s-a părut și am zis că voi fi și eu atentă. Iar de câteva zile am început să fiu foarte atentă. Când treci pe acolo simți un miros dulce, dar totuși înțepător. Neavând timp să mă opresc și să citesc despre ce este vorba, am mers acasă și am căutat pe Google: „Joaca-te Jacobs” (atât apucasem să citesc); și astfel am aflat despre ce este vorba. Rețetă de cafea cu vanilie și lămâie. Deci ăsta este mirosul pe care l-am simțit la metrou. Fain!

 

11081117-10152794363581448-3321841451932972072-n

 

 

Acum, dimineața, abia aștept să trec pe acolo și să simt acest miros de lămâie și vanilie care îmi da o stare de bine; mai ales că parcă se potrivește perfect cu venirea primăverii!

Am citit rețeta și am hotărât că voi încerca și eu, să vad dacă este atât de bună precum pare și precum miroase la metrou. 🙂 Puteți găsi rețeta aici.  Dacă încercați rețeta și vă place (sau nu), lăsați și un comentariu aici.

Despre Andra Enache

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*