19 Ian 2018

Extra-Distracție cu Jacobs 3în1 plus Topping și Times New Roman

Se făcea că aveam ceva pauză de cafea și mă dădeam pe net. Și cum navigam eu așa, ajung pe site-ul celor de la Times New Roman; până acum, nimic neobișnuit. Dar să vezi surpriză: aflu că de-acum pot să și-aud cele mai amuzante știri, nu doar să le citesc. Cioco, Vanilla sau Caramel sunt niște povestitori foarte simpatici. Asta da relaxare pe bune cu topping de extra Distracție! Și pentru că trebuia să împărtășesc distracția cu voi, l-am rugat pe Mugur Pătrașcu (iLeo) să ne povestească mai multe despre ispravă.

blog-ileo-2
Q1: Personal, mor de curiozitate să aflu, dacă-i posibil, de ce TNR și nu, să spunem, Realitatea.net. Înclin să cred că-i datorită publicului țintă pe care, pe undeva, îl împărtășesc, dar bănui că au fost mai mulți factori la mijloc.

TNR – în primul rând pentru relevanța continutului dezvoltat de TNR pentru targetul nostru și de oportunitatea de contextualizare a mesajului /conceputului de ExtraDistracție.
Astfel, Jacobs 3în1 + Topping capitalizează pe cele de mai sus și aduce un Topping de ExtraFun, respectiv știrile „povestite”.

Q2: Apoi, care-i, de fapt, scopul asocierii cu TNR? Menționez că eu habar n-am avut de existența pliculețelor astea cu topping; nu știu de ce am senzația că-s și singura… Promit, totuși, să-mi informez cititorii right away. 🙂 (după cum se poate vedea, mi-am ținut promisiunea). 😀

Scopul asocierii este dat de eficiența utilizării unui canal ce părea destinat campaniei noastre pentru că utilizatorii vin natural aici să își “servească” zilnic doza de fun, de distracție. Asocierea a fost cu atât mai potrivită cu cât Jacobs 3în1 + Topping înseamnă cafeaua ta zilnică Jacobs 3în1 + un Topping de Caramel, Vanilie sau Ciocolată pentru o doză de Extradistracție.

Q3: În momentul de față sunt doar patru știri disponibile. Pe măsura ce TNR publică o știre, vor fi disponibile toate sau se face o selecție a celor pe care le putem asculta?

Săptămânal apar noi știri „povestite”. Dintre toate știrile / articolele concepute de TNR se aleg pentru a le fi adăugat „toppingul de ExtraDistracție” cele care sunt cele mai potrivite specificului fiecărui personaj Jacobs 3în1 + Topping. Bineînțeles, pentru că vorbim de o formă, mai neconvențională ce-i drept :), de reprezentare a unui brand, articolele respective nu trebuie să aibă conținut vulgar, rasist etc.

Q4: Există o perioadă determinată pentru parteneriat?

Da, de 6 săptămâni.

Q5: Tot azi am dat și de academiaderelaxare.ro. Are vreo legatură cu parteneriatul? Cum funcționează?

academiaderelaxare.ro este noua platformă de comunicare online pentru Jacobs 3în1 și a fost lansată la începutul anului, odată cu lansarea oficială a paginii de facebook Jacobs 3în1, sub aceeași platforma https://www.facebook.com/AcademiaDeRelaxare. Proiectul Jacobs 3în1 + Topping este o inițiativă particulară, post lansare, cu scopul de a stabiliza poziționarea în zona de instant Extrafun. În cea mai mare parte se desfășoară pe TNR, dar migrăm conțintul și pe platforma academiaderelaxare.ro pentru a spori și a arhiva cumva inventarul de „pastile de extarfun” acolo.

Vouă care dintre povestitori vă place mai mult? 🙂

sursă foto

Despre Alexandra Blaș

heavy smoker. coffee lover. big spender. all-time tourist wanna-be. a good friend. shower singer & bedroom dancer. whimper.

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*