20 Apr 2018

Despre angajatii Starbucks

Povestirea de astăzi va fi una scurtă. Voiam doar să vă zic de o întâmplare de care a avut parte un prieten de-al meu. A fost la Starbucks, cafeneaua de pe Calea Victoriei, și-a comandat o cafea, iar cei de acolo nu au avut să-i dea rest.

 

starbucks-custoemr-service-pic

Și știți ce s-a întâmplat? Angajata i-a spus că nu mai este nevoie să plătească pentru cafea, va fi din partea casei. Și-a cerut scuze că nu a avut să-i dea rest și i-a urat să se bucure de cafeaua lui liniștit. Evident că prietenul meu a fost mirat și încântat de acest lucru.

Mi s-a întâmplat și mie să fiu de față la o altă situație în care angajații cafenelei s-au comportat impecabil. Îmi așteptam cafeaua și doamna din fața mea a început să urle foarte tare deoarece cafeaua ei este prea fierbinte și ea ceruse să nu fie astfel. Angajatul, rușinat, își tot cerea scuze, încercând să o liniștească. Deși femeia nu se oprea din urlat, angajatul a continuat să aibă o atitudine impecabilă. Nu i-a oferit o altă cafea, însă după părerea mea nici nu o merita.

Pe de altă parte, eu, care la început nu eram foarte iubitoare a cafenelei Starbucks, încep să îmi schimb părerea. Felul în care Starbucks își instruiește angajații să se comporte mi se pare excepțional. Iar asta mă face să mă simt foarte bine de fiecare dată când calc într-o cafenea Starbucks.

Tu ce părere ai despre angajații Starbucks? Ție ți s-a întâmplat ceva asemănător vreodata?

 

sursă foto

Despre Andra Enache

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*